پیام امام جمعه هرسین به مناسبت 13 آبان

 

پیام امام جمعه هرسین به مناسبت 13 آبان

بسم الله الرحمن الرحیم

13آبان تجلی افتخار ملت بزرگوار ایران در مبارزه با استکبار است.

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین به مناسب یوم الله سیزده آبان بیانیه ای صادر کرد.

در سال 1358 مصادف با چنین روزی، دانشجویان و دانش آموزان پیرو امام خمینی (ره) توانستند با همدلی ، ایثار و فداکاری لانه جاسوسی شیطان بزرگ را تسخیر و افتخاری بزرگ را برای تاریخ استکبار ستیزی این ملت به نمایش بگذارند.

حادثه ی سیزده آبان که به تعبیر امام راحل ، انقلاب دوم نامیده شد، به دلهای مؤمنان قوت بخشید و حماسه ای مقدس و افتخار آفرین را در آنان زنده کرد و درس شهادت و رشادت و استقامت را به آنان آموخت.

در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان جهان نشان دادند که دیوار ظلم و تجاوز شکستنی است.

آنان با تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ به مستضعفان جهان آموختند که می توانند در امتداد خون شهدای دانش آموز، قدرت شکست ناپذیری طاغوت زمان را درهم شکنند و فریاد ظلم ستیزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را در صحنه های بین المللی طنین انداز نمایند.

دانش آموزان و دانشجویان عزیز ما، با گرامیداشت یاد همه شهدای والامقام انقلاب اسلامی ، همگام با اقشار مختلف مردم قدرشناس ایران، در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، حضوری فراگیر و گسترده خواهند داشت.

این نسل پرتلاش ،ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با الهام از عزت و حماسه شهید مدافع حریم ولایت محسن حججی ،خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می‌نمایند.

اینجانب این روز را به همه ی دانش آموزان ودانشجویان گرامی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند سبحان توفیق و سربلندی را برای همه پویندگان طریق معرفت به ویژه نسل پویای انقلاب اسلامی مسئلت دارم