اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

 اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان با امام جمعه هرسین صبح روز چهارشنبه 15شهریور ماه دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین طی سخنانی ضمن تشکر از حضور هنرمندان شهرستان به بیان اهمیت نقش فرهنگ و هنر پرداخت و اظهار داشت: بنده اکثر عرصه های هنری را می پسندم اما به شرط آنکه هنرمند در آن عرصه مأموریت های مختص به آن مجموعه را به خوبی انجام دهد.

 

ایشان افزود: با ظرفیت های موجود فرهنگی و هنری در شهرستان و انجام مأموریت های محوله می توان کاری کرد که رتبه های برتر در این زمینه را شهرستان هرسین کسب کند و البته در این بین توقعاتی هم وجود دارد که دوستان هنرمند و اهالی فرهنگ عیار انقلابی و ارزشی کارها را بالا ببرند.

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: در حال حاضر جشنواره منطقه ای را در شهرستان پیش رو داریم اما باید سعی کرد که جشنواره های ملی هم انجام شود و ما هم در این زمینه کمک می کنیم.

 

حجت الاسلام اجرایی در ادامه اظهار داشت: در بحث فعالیت های قرآنی متأسفانه عذرهایی که در این زمینه مطرح می شود قابل قبول نیست چرا که با همین ظرفیت ها می شود کار کرد، در حوزه قرآنی علی رغم وجود 52جلسه قرآنی در شهرستان متأسفانه ضعیف کار شده است و لازم است که تحولی در این زمینه صورت گیرد.

 

در ایتدای این دیدار ملکیان رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسین گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این اداره ارائه کرد و در ادامه هنر مندان به بیان دیدگاه ها در حیطه فعالیت خود پرداخته و خواستار حمایت امام جمعه شهرستان از فرهنگ و هنر هرسین شدند.