مراسم عزاداری 28 صفر درهرسین برگزار شد

 مردم دارالمومنین هرسین صبح امروز با حضور در مراسم عزاداری 28صفر در رحلت خاتم انبیا محمد مصطفی (ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) به سوگ نشستند.

 

سوگواران و عزاداران هیات های عزاداری درقالب دسته های سینه زنی منظم در خیابان های شهر به راه افتاده و از دو مسیر مسجد صاحب الزمان(عج) و مسجد آیت الله حجتی(ره) به سمت امامزاده مهدی(ع) حرکت کردند.

 

در ادامه این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام حجت الاسلام صابری و مداحی کربلایی  فرهاد رضاییان در مکان مقدس  امامزاده مهدی هرسین برگزار شد

 

حجت الاسلام صابری در این مراسم با اشاره به اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین یک درون داشت که حضور میلیونی ما و پذیرایی های موکب ها و عزادارای ها بود و بیرونی دارد که همان دشمنانی است در کناری نشسته و از دیدن این خیل عظیم جمعیت به لرزه افتاده اند.

 

وی افزود:  وقتی انسان به جمعیت ورودی کربلا نگاه می کند انچه می بینید شور و شعور مردان و زنانی هستند که آماده جنگ و دفاع از حرم هستند.

 

حجت الاسلام صابری در خصوص ویژگی های پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: درک ما به این نمی رسد که اهمیت وجود پیامبر(ص) برای ما انسان ها چه بوده است و ائمه ما توصیه می کنند که مومنین نباید روش پیامبر(ص) را فراموش کنند.