جشن میلاد امام زمان(عج) در شهرستان هرسین برگزار شد

مراسم جشن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) با حضور امام جمعه وجمعی از مسئولین ادارات ، آحاد مختلف مردم در پارک شهر(سراب)هرسین برگزار شد

  

حجت الاسلام حسینی اراکی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این مراسم به بیان مطالبی در خصوص زندگی حضرت حجت(عج) و مسئله انتظار پرداخت.

 

وی در ادامه افزود بحث در این است که من و شما به این بصیرت و امام شناسی برسیم که این احساس تشنگی را داشته باشیم و نیاز امام زمان(عج) را در بین خود احساس کنیم.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد برخی ها معتقدند برای آمدن امام زمان|(عج) باید فساد همه جا را فرا بگیرد اما اینطور نیست امروز امام عصر در بین ماست و این ما هستیم که غایبیم و امام خود را نمی بینیم و خدا کند که طوری زندگی کنیم که به خاطر اعمال خود اشک از چشمان امام زمان(عج) جاری نشود.

 

حجت الاسلام حسینی اراکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر و گرامیداشت این روز اظهار داشت نزدیک به هفتاد سال است که اروپایی ها مسلمانان را به جان هم انداخته اند و خودشان در آرامش و رفاه دارند زندگی می کنند و امروز متأسفانه در برخی از کشورهای اسلامی سردمداران آن کشورها دستشان در دست امریکا، صهیونیست و وهابیت است.

 

وی افزود: آیا می شود شیعه بگوید من به عبادت می پردازم و کاری به چیزهای دیگر ندارم؟ اسلام با این تفکر مخالف است و مقابله می کند چرا که ما بایستی نسبت به اطراف خود بی تفاوت نباشیم.

 

در ادامه این برنامه حجت الاسلام  سنجابی مداح اهل بیت(ع) به مولودی خوانی و ذکر اشعاری در وصف حضرت مهدی(عج) پرداخت.

 

پایان بخش برنامه ها اجرای نمایش طنز با حضور هنرمندان شهرستان هرسین بود.