اجتماع مدافعان انقلاب تا مدافعان حرم در هرسین

 با حضور امام جمعه ، طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) و اقشار مختلف مردم اجتماع مدافعان انقلاب تا مدافعان حرم در هرسین برگزار شد. حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در اجتماع بزرگ مدافعان انقلاب تا مدافعان حرم افزود ایران اسلامی با تمام فراز و نشیب هایی که داشته دشمنان انتظار نداشتند که امرز در این جایگاه باشد و این برای دشمن شده است یک معضل که ایران اسلامی با وجود اینکه در حال مبارزه است توأمان در حال پیشرفت نیز هست.

 

وی تصریح کرد  کاری که داعش امروز در سوریه دارد انجام می دهد می خواست صد برابر آن را در ایران انجام دهد اما فهمیده بود که به خاطر روحیه شهادت طلبی مردم و سابقه جنگ هشت ساله نمی تواند این کار را انجام دهد و به همین سبب خواستند که مچ و بازو را که همان سوریه و لبنان هستند را قطع کنند.

 

امام جمعه شهرستان هرسین  در خصوص برخی انتقاد ها در خصوص مدافعان حرم اظهار داشت آنهایی که دارند شبهه افکنی می کنند که چرا ما در سوریه و عراق داریم می جنگیم باید بدانند اگر آنهایی که امروز در این کشررها در حال مبارزه با دشمن هستند نبودند به فرموده رهبری باید در کرمانشاه و همدان با آنها می جنگیدیم.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه افزود  حزب الهی که در مبارزه با اسرائیل 48نفر شهید می دهد در مبارزه با داعش بیش از هزار شهید می دهد و این بیانگر سختی مبارزه در این میدان است.

 

وی تصریح کرد امروز ایران اسلامی برای دفاع از خودش در سوریه می جنگد آنهایی که اعتقاد به خدا ندارند به مملکت و ناموس خود پایبند که هستند.

 

امام جمعه شهرستان هرسین تصریح کرد اینکه می بینیم افرادی پیدا می شوند از کشورهای مختلف و گروهی را برای دفاع از مظلوم و مبارزه با دشمن تشکیل می دهند این در اصل همان ایدئولوژی شیعه است.

 

پایان بخش برنامه ها قرائت مداحی با نوای دلنشین مداحان اهل بیت(ع) حاج یزدان ناصری و حجت السلام سنجابی بود.