دیدار امام جمعه با جانبازان هرسین

 در راستای ابلاغ پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز جانباز امام جمعه و مسئولین شهرستان با خانواده معظم جانبازان در هرسین  در روز چهارشنبه دیدار کردند.

  در راستای ابلاغ پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز جانباز امام جمعه و فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، و رئیس بنیاد شهید شهرستان با خانواده معظم جانبازان در هرسین دیدار کردند.

 

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت ابالفضل (ع) و امام سجاد(ع) و روز جانباز با اشاره به اینکه جانبازان شهدای زنده هستند و در سال‌های دفاع مقدس نقشی کلیدی ایفا کردنداظهار داشت این افراد در جنگ جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و همچنین پس از پایان جنگ تحمیلی با تحمل رنج‌ها و مشقت‌ها کنار آمده و صبر پیشه کردند.

 

 وی افزود به مناسبت روز جانباز و در راستای فرمان رهبر انقلاب مبنی بر دیدار و تجلیل از جانبازان سراسر کشور به نمایندگی از مقام عظمای ولایت حامل پیام تبریک ایشان برای جانبازان عزیز و خانواده های محترم آنها هستیم.

 

گفتنی است در این مراسم از خانوده های معظم جانباز 50درصد سید حسن  محسنی، جانباز 50درصد محمد باقر محمد رحیمی و بانوی جانباز 55درصد خانم فرنگیس پور امین تجلیل صورت گرفت.