نماز جمعه مورخ 94/9/6 شهرستان هرسین

حجت الاسلام باقری در خطبه های نماز جمعه هرسین:حضورسران برخی

کشورهای قدرتمند در ایران نشان دهنده این است که ما در انزوا نیستیم

امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه شهرستان در خصوص دیدار رهبر انقلاب انقلاب با سران برخی از کشور های صادر کننده گاز در جهان گفت: حضور این کشور ها در ایران ثابت کننده این موضوع است که در انزوا نیستیم و همین که سران برخی از این کشورها مستقیم به دیدار رهبری می روند نشانگر تأثیر گذاری ایران در منطقه و جهان است.

  

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به علل تنها ماندن سید الشهدا (ع) در واقعه کربلا اظهار داشت فتنه  و شبهه وقتی در کنار هم قرار می گیرند اثر گذار می شوند و در واقع شبهه با غبار آلوده کردن فضا باعث می شود که زمینه اجرای نیات و برنامه های فتنه فراهم شود، پس مهم این است که مردم از سر بصیرت و معنویت به سمت دین حرکت کنند.

وی در خصوص دیدار رهبر انقلاب با بسیجیان و فرماندهان گردان های بسیج افزود در این دیدار مطالب مهمی عنوان شد که از جمله می تو.ان به مسئله فلسطین اشاره کرد.

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد فلسطین نزدیک 60سال  است که در چنگال صهیونیست گرفتار شده است و در سایه بی توجهی نهاد های بین المللی دارند بی رحمانه ترین و وحشیانه ترین اقدامات را بر علیه این کشور انجام می دهند، امام آنچیزی که در این میان می توان گفت این است که ملت ایران در طول 36سالی که از پیروزی انقلاب می گذرد مسئله فلسطین را فراموش نکرده است.

حجت الاسلام باقری  با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص بسیج  اظهار داشت برخی ها بسیج را به افراط گری و تند روی محکوم متهم می کنند و این ظلم در حق بسیج است چرا که همین نهاد بود که در دوران دفاع مقدس جنگ را و بعد از جنگ سازندگی را و بعد از آن فتنه ها را خاموش کرد.

وی  در خصوص دیدار رهبر انقلاب انقلاب با سران برخی از کشور های صادر کننده گاز در جهان افزود حضور این کشور ها در ایران ثابت کننده این موضوع است که در انزوا نیستیم و همین که سران برخی از این کشورها مستقیم به دیدار رهبری می روند نشانگر تأثیر گذاری ایران در منطقه و جهان است.

خطیب جمعه شهرستان در خصوص بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خاطرنشان از آنجایی که افرادی که قصد شرکت دارند به تدریج در مهمانی ها مراسمات شرکت می کنند و اقدام به تبلیغ می کنند لذا لازم است تا نهاد های نظارتی در این خصوص اقداماتی انجام دهند و کاندیدی که امروز نقض قانون می کند چطور می تواند فردا قانونگذاری کند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اربعین حسینی اظهار داشت روایات زیادی در خصوص زیارت امام حسن (ع)  آمده است و و هر زائری  که به زیارت امام حسین (ع) میرود از عمر انسان حساب نمی شود این مراسم درواقع بزرگترین گردهمایی عالم است و اگر می خواهیم سید الشهدا را بشناسیم باید به زیارت امام حسین (ع) در اربعین رفت و این همه عظمت را دید.