از دیدار با امام جمعه هرسین تا افتتاح طرح های خدماتی و دیدار با خانواده معظم شهدا در هفته دولت

  دیدار فرماندار و مسئولین با امام جمعه ، دلجویی از خانواده های معظم شهداء ، کلنگ زنی پایگاه سلامت شماره 2 شهری ، افتتاح کارگاه قاب سازی ، افتتاح کارگاه متمرکز گلیم بافی و گلباران مزار شهداء از برنامه های اولین روز از هفته دولت در شهرستان هرسین بود.

 

در اولین روز از هفته دولت  مورخ 96/6/2فرماندار و مسئولین دستگاههای اداری شهرستان به منظور تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

 

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه شهر هرسین در جمع مسئولین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان با هنر و رجایی و تبریک هفته دولت طی سخنانی اظهار داشت : شهیدان رجایی و باهنر خود را وقف اسلام و تعالی انقلاب کردند و در خدمت به مردم خود را متعهد می دیدند و مسئولین می بایست آنان را الگوی اخلاقی و اجرایی قرار خود قرار دهند .

 

ایشان بیان داشت : مسئولین قدر فرصت ها را بدانند غنیمت شمردن فرصت ها خدمت به مردم را گسترش می دهد .

 

در ادامه این مراسم امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت : شهیدان رجایی و باهنر بسیار خدوم بودند و خدمت خالصانه و بی منت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در رأس امور و اولویت کاری خود قرار داده بودند.

 

وی افزود : انقلابی بودن ، خدمت به مردم و تبعیت محض از بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی از مهمترین صفات شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر بود .

 

فرماندار هرسین تصریح کرد : مطرح شدن واژه آتش به اختیار از سوی مقام معظم رهبری اشاره مستقیمی بر استفاده از حداکثر توان در انجام وظائف و خدمت به مردم را دارد . وی از مسئولین خواست با بازشناسی آسیب ها و پرهیز از روز مره گی روحیه خدمتگذاری بی منت به مردم را در خود تقویت کنند.

 

کلنگ زنی پایگاه سلامت شماره 2 شهری ، افتتاح کارگاه قاب سازی و افتتاح کارگاه متمرکز گلیم بافی با اشتغالزایی 17 نفر و با اعتبار 3 میلیارد و هشتصد میلیون ریال از دیگر برنامه های اجرا شده در اولین روز از هفته دولت در شهرستان هرسین بود .