پویش ملی چله انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی در هرسین برگزار شد+ تصویر

با حضور معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح /

پویش ملی چله انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی در هرسین برگزار شد

در این مراسم که در روز پنج شنبه ساعت 10 صبح مسجد مصلی آیت الله حجتی (ره) برگزار شد  امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در مراسم پویش ملی چله انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی و همچنین گرامیداشت شهدای انقلاب و مدافع حرم ضمن تبریک فرار رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و تشکر از حضور سردار علیرضا افشار جانشین معاونت امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در شهرستان هرسین اظهار داشت: شهرستان هرسین از پیش قدمان مبارزه با طاغوت بودند و در دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشتند. 

سردار افشار در ادامه اظهار داشت: در هر موضوعی علل موجده ای وجود دارد، عواملی که سبب پیروزی انقلاب شده است همان عوامل موجب حفظ آن شد و باید سعی کنیم آن مسیر را با قوت دنبال کنیم تا به آن اهداف بلند انقلاب و نظام برسیم.

 

وی افزود: یکی از علل پیروزی انقلاب وحدت ملی و یکپارچگی مردم زیر نظر رهبر جامعه بود که در زمان رژیم ستم شاهی هم خیلی تلاش کردند که این وحدت را تضعیف کنند و امروز هم همینطور است و دشمن دنبال ایجاد این شکاف است.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: حرف ما این است که علی رغم این جناح بندی ها و بد اخلاقی های سیاسی وحدت جامعه را حفظ کنید که حرف رهبری هم همین حفظ وحدت است.

 

سردار افشار بیان داشت: ایجاد حزب برای بصیرت افزایی و ایجاد فضای روشن در جامعه باید باشد نه قدرت طلبی، حزبی که دنبال قدرت طلبی باشد مشروع نیست چرا که یک شخصیت سیاسی و یک حزب باید منافع ملی را بر منافع سیاسی و فردی مقدم بداند.

 

وی افزود: نکته دیگر در پیروزی انقلاب رهبری الهی حضرت امام خمینی(ره) بود که در تمام مسیر انقلاب همچنان در میدان ایستاد و همچنان از اصول و ارزش های اسلامی کوتاه نیامد و با بینس و هوشمندی مسائل انقلاب را پیش برد.

 

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در حال حاضر هم ما از یک رهبری الهی برخورداریم و این یک نعمت بزرگی است چرا که بدون رهبری لایق جامعه به جایی نمی رسد و این محقق نمی شود مگر با گوش به فرمان بودن و دل به فرمان دادن.

 

سردار افشار اظهار داشت: وقتی رهبری مطالبه ای دارد تمام مسئولین قوا در تحقق امر رهبری تلاش کنند، همه ما واژه اقتصاد مقاومتی را بارها شنیده ایم اما انصافأ چقدر در تحقق آن تلاش کرده ایم.

 

وی افزود: مسئله دیگر دشمن ستیزی  است، با دشمن نباید سازش کرد چرا که این یک امر عقلانی است، در این خصوص اول باید دشمن شناس باشید، جنگ نرم هنرش این است که با فریب و شایعه ما را در شناخت دشمن گمراه می کند تا ما نتوانیم به راحتی دوست را از دشمن تشخیص دهیم.

 

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد از طریق فضای مجازی، دانشگاه ها، ماهواره دین زدایی کند و سبک زندگی مردم را تغییر دهد و سر نخ همه اینها در واشنگتن و تلاویو است.

 

سردار افشار در ادامه اظهار داشت: مسئولین و همه مردم باید احساس کنند که جنگ هنوز ادامه دارد و فقط شکل آن عوض شده است، قبلاً جنگ سخت بود امام امروز جنگ نرم حاکم است.

 

وی افزود: با اشاره به بد عهدی های امریکا به خصوص در موضوع برجام اظهار داشت: ما معاهدات زیادی با امریکا داشته ایم که آن را نقض کرده است برجام هم یکی از آنهاست که باید در این خصوص عبرت بگیریم