نماز جمعه مورخ 95/11/15 شهرستان هرسین

امام جمعه موقت شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: عظمت و بزرگی حضرت زینب(س) به خاطر مواضع، ایستادگی و دشمن شناسی و حمایت از ولایت است.

 


 حجت الاسلام قدمی امام جمعه موقت شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: امام علی(ع) در روایتی می فرماید: زندگی دنیا برای گذر است نه برای ماندن و مردم دو گروه هستند گروه اول آنهایی هستند که نفس خود را به دنیا می فروشند و خود را به هلاکت می رسانند و گروه دوم کسانی هستند که با نفسش آخرت را میخرد و این فرد سعادتمند می شود، انشاالله که ما هم جزء گروه دوم باشیم.

 

ایشان با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر افزود: ما به سه دلیل باید این ایام را گرامی بداریم اول شکر نعمت، دوم تجدید پیمان با آرمان های انقلاب و امام خمینی(ره) و سوم تجدید پیمان با شهداست.

 

خطیب جمعه موقت شهرستان در خصوص بحث شکر نعمت این ایام تصریح کرد: اولین نعمتی که امام راحل(ره) به ما داد این بود که می شود هم سیاست و هم معنویت داشت و از دیگر نعمت ها آزادی و استقلال بود.

 

حجت الاسلام قدمی در ادامه اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای بیان اقدامات صورت گرفته توسط دولت است و لازم است که مسئولین بیایند و اقدامات انجام شده را برای مردم بازگو کنند ولی باید این موضوع را مد نظر قرار دهیم که در این بین ضعف ها هم بیان شود و در حل آنها تلاش صورت گیرد.

 

ایشان در ادامه عنوان کرد: مسئولین دولت در بیان مطالب غلو نکنند طوری که مردم موارد بیان شده را لمس نکنند.

 

خطیب جمعه موقت شهرستان خاطرنشان کرد: مسئله دیگر این است که مسئولین به خدمات صورت گرفته جناحی نگاه نکنند چرا که این خدمات مال انقلاب و نظام است و اینکه در این ایام حفظ وحدت جامعه اسلامی مد نظر باشد.

 

حجت الاسلام قدمی با اشاره به میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) اظهار داشت: عظمت و بزرگی حضرت زینب(س) به خاطر مواضع، ایستادگی و دشمن شناسی و حمایت از ولایت است.

 

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت روز نیروی هوایی و بیعت تاریخی همافران با امام خمینی(ره) افزود: این حرکت شجاعانه ضربه مهلکی به رژیم شاه وارد کرد و نقطه عطفی در حرکت انقلاب بود.

 

خطیب جمعه موقت شهرستان با اشاره سخنان اخیر رئیس جمهور جدید امریکا در خصوص تحریم صدور ویزا برای هفت کشور از جمله ایران افزود: این حرکت رئیس جمهور امریکا نشانه ضعف و پوسیده شدن سیاست های غرب، استیصال و به بن بست رسیدن سیاست های امریکا و دشمنی با مسلمانان است.