راه اندازی مجمع خیرین مسجد ساز در شهرستان هرسین

 

حجت الاسلام جواد کرمی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان کرمانشاه در نشست مسئولین  شهرستان هرسین ، از تشکیل و راه اندازی مجمع خیرین مسجد ساز در این استان و شهرستان هرسین  خبر داد.

ایشان   طی سخنانی و در نشست مسئولین شهرستان  که در دفتر امام جمعه   در مورخ 95/8/12 ساعت 10 صبح برگزار شد  از تشکیل و راه اندازی  مجمع خیرین مسجد ساز  در استان و این شهرستان خبر داد و در خصوص اعضای این مجمع اظهار کرد: این مجمع  متشکل از مسوولان کشوری، استانی و شماری از خیران با هدف نهضت مسجد سازی در استان کرمانشاه تشکیل شده است و در شهرستان هرسین  نیز راه اندازی خواهد شد.

وی بر ضرورت توجه بیش از پیش به مقوله احیا و ترویج فرهنگ مسجد سازی تاکید و ابراز داشت: تلاش در این حوزه و محقق شدن اهداف دینی ،فرهنگی و معنوی نیازمند تلاش و تعامل هرچه بیشتر مسئولان و متولیان استانی و شهرستانی است.

 در این جلسه همچنین سرهنگ فتاحی مدیر قرارگاه بسیج سازندگی کرمانشاه  با اشاره به اینکه بسیج همواره با شعارهای مردم داری و محرومیت زدایی حضور خود را در عرصه های  مختلف  نمود داده گفت: بسیج سازندگی  فعالیت  خود را همواه در عرصه آبادانی مناطق محروم، توجه به ابعاد برنامه های فرهنگی مذهبی از ساخت مساجد و خانه عالم  و حوزه های خدماتی ، آبرسانی  توسعه اماکن عمومی و در کل در امر تکمیل و توسعه زیر ساختها تلاش کرده است .