خلاصه خطبه های نمازجمعه 14 اردیبهشت ماه هرسین


امام جمعه هرسین :یکی از آفت های نظام اسلامی بحث اشرافیگری مسئولین است 

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: خداوند را شاکریم از اینکه باران رحمت الهی را بر ما نازل کرد و انشاالله که رحم کند بر انسان و جنبندگان و باز هم باران رحمتش را بر ما پُرسود و کم ضرر فرو فرستد.

وی افزود: تقدیر و تشکر میکنیم از مردم متدین دارالمومنین هرسین که با جشن های مختلف این ایام را گرامی داشتند مخصوصاً جشن میلاد امام عصر(عج)، واز همه ارگان های که در این زمینه تلاش کردند قدردانی می کنیم.

امام جمعه هرسین با اشاره به 15اردیبهشت سالروز بزرگداشت شیخ صدوق خاطرنشان کرد: توصیه می کنیم که جوانان منابع مختلف را از طریق همین فضای مجازی به عنوان یک استفاده درست مطالعه کنند و از این طریق با زندگی بزرگان دینی و اولیاء الهی آشنا شوند.

حجت الاسلام اجرایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: اگر میخواهیم در برابر توطئه های استکبار و به خصوص آمریکا بایستیم بهترین راه مقابله خرید کالای داخل است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار کارگران فرمودند: در امریکا آن گروهی که مقابل ایران کار می کند اتاق جنگ را در وزارت خزانه داری آمریکا مستقر کرده اند که جنگ اقتصادی راه بیندازند.

امام جمعه هرسین تصریح کرد: حواسمان باشد که آنها چه توطئه هایی برای ما دارند، میخواهند به ما بفهمانند که جنس ایرانی جنس به درد بخوری نیست که کسی بخواهد پولی بابت آن بدهد، اینها عقبه جنگ چهل ساله مقابل ایران را دارند و می خواهند اقتصاد ایران را با مشکل مواجه کنند

حجت الاسلام اجرایی در ادامه اظهار داشت: یکی از آفت های نظام اسلامی بحث اشرافیگری مسئولین است، آن وزیری که 1000میلیارد تومان سرمایه دارد چطور می تواند بفهمد که مردم بیچاره چه مشکلی دارند.

وی افزود:  مقام معظم رهبری در دیدار نیروهای وزارت اطلاعات فرمودند: اشرافیگری مسئولین دشمن عدالت و مانع تحقق آن در جامعه است، اشرافیگری مسولین باعث ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین و باعث فساد و ویرانی، عامل تغییر سبک زندگی در جامعه است و در یک جمله مدیر جامعه اسلامی باید یک مدیر انقلابی باشد.

امام جمعه هرسین خطاب به مسئولین در شهرستان و استان تصریح کرد: آقای استاندار ما از تلاش های صورت گرفته تشکر می کنیم ولی باید برای رفع بیکاری در شهرستان تلاش بیشتری صورت گیرد و کاری کنید که درد فقر و بیکاری کمتر خانواده ها راآزار دهد.