جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان هرسین

 جلسه ستاد نماز جمعه 96/2/18 ساعت 5 بعد از ظهر با حضور حجت الاسلام ابراهیمی معاونت محترم امور استانهای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه  جلسه اعضای ستاد نماز جمعه هرسین  برگزار شد

. حجت الاسلام باقری در این جلسه ضمن تشکر از حضور میهمان محترم جلسه و همچنین اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان طی سخنانی اظهار داشت: نماز جمعه هرسین در مباحث سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان تأثیرگذار است و حضور مردم هم به نسبت نماز های جمعه مرکز استان و شهرستان های همجوار خوب است.

ایشان افزودند: البته این موفقیت را مدیون اعضای ستاد نماز جمعه هستیم که در بقیه مراسمات همچون اعتکاف، جشن و اعیاد مذهبی حضور فعالی دارند.

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: از برکات و اثرات نماز جمعه در هرسین ایجاد حوزه های علمیه است که در این چند ساله اخیر حوزه های علمیه خوبی در سطح شهرستان دایر شده است و جزء حوزه های برتر استان هستند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور اظهار داشت: سومین سالی است که توفیق حضور در شهرستان هرسین را پیدا کردیم و غرض از این حضور عرض خسته نباشید به اعضای ستاد است.

ایشان با اشاره به اهمیت نماز جمعه افزودند: مقام معظم رهبری فرمودند: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است و این بدان معنی این مقر فرهنگی می خواهد بی هیچ امکاناتی به خط بزند و نقشه های دشمن را نقش برآب کند.

معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور تصریح کرد: امروز یکی از کارهایی که از آن غافل شده ایم این است که اگر ما بتوانیم روضه های خانگی و هیئت های مذهبی را ساماندهی و فعال کنیم و با برنامه و سخنران کار کنند می توانیم یک لشکر عظیم فرهنگی ایجاد کنیم.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: اگر ما بخواهیم نماز جمعه را رونق بدهیم باید به سمت اموری برویم که به این فضا رونق می دهد و کار کردن در این زمینه ر شهرهای کوچک به مراتب بهتر و راحت تر است.